Naslovna Magazin League of Legends preti da se izjednači po atraktivnosti sa nekim profesionalnim...

League of Legends preti da se izjednači po atraktivnosti sa nekim profesionalnim ligama

547
0
PODELI

League Of Legends (LOL) prvenstvo sveta održava se u Kinii najveće je u ovoj sve perspektivnijoj kategoriji e-sportova. Domaćin prvenstva je kompanija Riot games, koja je i napravila ovu on-line igricu.

Popularnost takmičarskih igara, širom sveta, eksplodirala je poslednjih godina, a očekuje se da će industrija takmičarskih igara zaraditi više od 1,5 milijardi dolara do 2020. godine.
U međuvremenu veliki sportski giganti takođe ulažu u e-sportove poput Klivlend Kavalirsa i Njujork Jenkija. Takođe se i tehnološki giganti Amazon i Google takmiče da privuku igrače da prenose uživo igru na njihovim platformama. Prošle godine Riot games koji je u vlasništvu kineskog giganta Tencent potpisao je prava za prenos, u vrednosti od 300 miliona dolara, sa Volt Diznijevim BAMTec-om za strimovanje ovogodišnjeg League of Legends Svetskog prvenstva.

Pored ugovora za prava prenosa, Riot games privukao je i značajne sponzore, pa su Acer Gaming, Coca-Cola, T-Mobile i Mercedes Benz takođe postali deo sponzorskog pula.

Šef odeljenja e-sporta u kompaniji Riot games Džared Kenedi objašnjava značaj e- sportova u današnjem vremenu i kada će igre kao League of Legends dostići nivo pravih liga poput NFL-a i NBA-a.
Medijska prava sve traženija, mislim da smo došli do jednog zrelog doba u e-sportu. Prednosti e-sporta su u tome što se ne igra uz pomoć štapa ili lopte kao kod tradicionalnih sportova, već pruža mogućnost da se marketinški slogani instaliraju u samu igru. Tako smo po uzoru na severnoameričke profesionalne sportove postavili cilj da timovi ne vode borbe jedni protiv drugih, već da zajedničkim snagama unapredimo takmičenje, unapredimo poslovanje i zaradu a sve u interesu naših fanova širom sveta.

Za tako nešto trebaće vremena dok e-sportovi postanu glavni i mi nemamo iluziju da će se to preko noći desiti. Mi imamo prednost što se već nalazimo u rastućoj digitalnoj sferi koja se razvija izuzetno brzo. Prijatelj angažuje prijatelja i uvede ga u sport, tako se prave timovi. Deo po deo i postaćemo važni kao i neki glavni sportovi današnjice. Naš primarni cilj što veći broj navijača i igrača. Ako to uradimo ostalo će doći samo po sebi.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here